Idén márciusban hatalmas hírverést kapott a Facebook bejelentése, miszerint teljesen új köntöst kap a rendkívül népszerű közösségi portál. Az új megjelenés kissé Google+-os jellegű, a legnagyobb újdonságát a hírfolyam megjelenésének még hangsúlyosabbá tétele jelenti. Ugyan az előzetes tájékoztatás alapján az elérhetővé válása lassan és fokozatosan történt volna meg, ám vagy háromnegyed éve semmit sem hallottunk az egészről.
Az AllThingsD beszámolója szerint ezzel nem voltunk egyedül, ugyanis a portál informátora szerint a mai napig a felhasználók tizedénél sem lett aktiválva az új megjelenés, hiszen esetükben a friss dizájn hatására csökkent a portálon való aktivitás mennyisége. A negatív fejleménynek köszönhetően lényegében leállt az új dizájn bevezetése, az illetékesek visszatértek a tervezőasztalhoz.
Ettől függetlenül az új megjelenést már megkapott felhasználóknál nem kapcsolták vissza a régi felületet, hanem kísérleti nyulakként használják őket, hogy megismerjék és kijavítsák a dizájn hibáit; ha sikerül megoldani a problémákat, akkor újból elindulhat az átállási folyamat.
(Forrás: AllThingsD, Mashable)