A Facebook ezentúl még több betekintést nyújt a hirdetőinek a felhasználói szokásokba. A Reuters beszámolója szerint a legnagyobb hirdetők közül a telekomcégek már meg is kapták az összes információt rólunk, ami a hirdetésekkel kapcsolatos lehet. A hirdetők a jövőben pontosan tudják majd, mikor és miért cseréltünk telefont (na és persze milyet vettünk), illetve mikor és miért váltottunk mobilszolgáltatót.
A közösségi oldal mindezt úgy tudja megmondani, hogy figyeli a felhasználókat az egyes hirdetések előtt és után is. Amennyiben más szolgáltatótól vagy más eszközről, platformról jelentkezünk be az oldalra, tudják, hogy a váltásban szerepet játszhatott a megtekintett hirdetés.
A mobilos hirdetések egyre fontosabb szerepet játszanak a Facebook életében, hiszen a részvényeik árfolyam-emelkedése a mobilos növekedésnek köszönhető. A Facebook emiatt persze még több pénzt fektet a témába, aminek még több bevétel lesz az eredménye. A Facebook a hirdetésekkel kapcsolatos felhasználói adatokat már tavaly óta elkezdte megosztani a telekomcégek számára.