Az Instagram hétfőn jelentette be, hogy regisztrált felhasználóik száma átlépte a 150 milliót. Emily White, a cég ügyvezető igazgatója a Wall Street Journalnak nyilatkozva elmondta: egy éven belül elkezdik a hirdetési felületek értékesítését.
A Facebook illetékesei már korábban megerősítették, komolyan törik a fejüket, hogyan válthatnák bevételre az Instagram folyamatosan növekvő népszerűségét. A közösségi oldal tavaly vásárolta fel a fényképmegosztót – az akvizíció óta több mint 100 millióval nőtt a felhasználók száma.
Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mikor indulhat a reklámozás az Instagramon, de a Journal cikkírója szerint White már felvette a kapcsolatot a potenciális hirdetőkkel: köztük a Forddal, a Williams-Sonomával és a Coca-Colával is.
A hírek szerint a cég a közelmúltban új alkalmazottakat vett fel, négy munkatársuknak kizárólag az lesz a feladata, hogy tartsák a kapcsolatot a márkákkal. „Hosszabb távon mindenképpen pénzt akarunk keresni” – hangsúlyozta az ügyvezető igazgató.