A Twitter hamarosan olyan hirdetéseket dob fel nekünk, amelyek a korábban böngészett weboldalainkkal kapcsolatosak. Az új típusú hirdetésekkel egyelőre csak az amerikai felhasználóknak kell számolniuk. A hirdetők a fizetett üzeneteket a böngészők sütijeinek és az e-mailes adatbázisoknak köszönhetően tudják majd szétküldeni.
A mikroblog azt ígéri, hogy nem látunk majd több reklámot, viszont amik lesznek, azok jobbá válnak. A digitális hirdetésben igen népszerűnek számít egyébként a személyre szabott hirdetés, ami a böngésző előzményein alapul. A Facebook megoldása például lehetővé teszi, hogy a hirdetők egyenesen a felhasználók hírfolyamába írjanak.
Bár a Twitter igyekszik mindenkit megnyugtatni, hogy nem figyel a nagy testvér, ennek ellenére mégis félelmet válthat ki egyesekben, hogy mindig megfigyelnek minket, ha a weben vagyunk. A Twitteren szerencsére lehetőség lesz kikapcsolni az effajta hirdetéseket a Fiókbeállításoknál, és a böngészők Do Not Track funkciója is segíthet.