A Tindernek immáron több mint 1 millió olyan felhasználója van, aki előfizetett a Plusra. Ez havonta kevesebb, mint 5 dollárba kerül, cserébe többek között korlátlanul lehet lájkolni.
A Match Group legutóbbi jelentése világított rá a mérföldkőre, amely jelzi, hogy a Tinder nagyon jövedelmező szolgáltatássá vált, még úgy is, hogy a tulajdonosa gyakorlatilag saját magának állított riválist az OkCupiddal és a Match.commal.
A Tinder Plus egyébként lehetőséget ad a lájkolás megfordítására, eltávolítja a reklámokat és megengedi a földrajzi hely lecserélését is.
Az egyre több fizetős ügyfél azt jelzi, hogy nő azoknak a száma, akik nem csak kalandot keresnek az appon belül. A Tinder ennek ellenére marad az alapoknál, a működési elv nem változik: továbbra is úgy kell dönteni valakiről, hogy a külső megjelenése alapján, néhány pillantás után alkotunk véleményt.