Magyarországon sem ismeretlen fogalom a telemarketing, nem valószínű, hogy létezik olyan ember, akinek nem próbáltak volna még valamit eladni, adományozásra kérni vagy nyereménnyel kecsegtetni telefonon. A probléma az Egyesült Államokban is fennáll, a Federal Communications Commissionhöz is számos panasz érkezik ezekkel a hívásokkal vagy üzenetekkel kapcsolatban.
Korábbi fellépéseik, például a "Do Not Call" lista nem javítottak jelentősen az állapotokon, hiszen csak azok a cégek tartották be, akik az FCC felügyelete alá tartoztak. Bár léteznek olyan mobiltelefonos applikációk, amikkel letilthatunk nem kívánatos hívásokat, ezek nem jelentenek megoldást a vezetékes felhasználóknak és nem terjedtek el kellően széles körben.
Az FCC ezért a "Do Not Disturb" jellegű programok fejlesztését támogatja majd, többek között azzal, hogy az adatbázisukban szereplő, minden telemarketinges cég vagy robothívó telefonszámát rendelkezésükre bocsájtják. A szolgáltatók később a kész szoftvereket használva biztosítják majd a hívásszűrés lehetőségét az előfizetők rendelkezésére opcionálisan, akár külön díj ellenében. A kétkedők szerint persze kérdéses, hogy megfelelő pénz ellenében ezek a telemarketinges cégek nem-e tudják majd levetetni magukat a tiltólistáról.