Az internetes cég egy új kereső szolgáltatást készül bevezetni, melynek segítségével a felhasználó össze tudja hasonlítani, mennyit kérnek adott termékekért a különböző üzletek, közölte Rich Riley, a cég kisüzleti divíziójának ügyvezető alelnöke. Az új termék a Yahoo Shopping csatornáját gazdagítja, és pl. a rivális Google hasonló Froogle szolgáltatásával mérkőzik meg a piacon. A kisüzleti divíziótól származik a három új e-kereskedelmi csomag is, melyek integrálva vannak web host szolgáltatásaikba is. A csomagok domén név regisztrációt webhely gondozást olyan e-kereskedelmi funkcionalitást kínálnak, mint az online fizetések feldolgozása, megrendelés felügyelet és marketing eszközök. Kedden a kisüzleti részleg bemutatta az új Business Centert, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyetlen oldalról integráljanak szolgáltatásokat. A termék Riley szerint afféle „online műszerfal”, ahonnan a legkülönfélébb üzleti szolgáltatás elérhető.
A csomagok célja az, hogy egyszerűsítsék és felgyorsítsák a kisüzletek online megjelenését, ugyanis jelenleg 23 millió kisvállalkozás működik az USA-ban, de 15 millió nincs jelen a hálón. A Business Center a SiteBuilder webhely-építő eszközök frissítését és az Overture kereső-alapú marketing szolgáltatásait kínálja. A Merchant Starter készlet havi és tranzakciós díja a három verziótól függően különbözik. Minél magasabb a havidíj, annál kisebb a tranzakciós díj.
Új termékkeresőt kínál a Yahoo
Hirdetés
Hirdetés