Az induló site olyan, a hazai piacon ismert szereplőkkel veszi fel a versenyt, mint a vizsla24, a Google vagy a Góliát. A Tango.hu a Startlap csoportot erősíti.
A Tangó, amelyet nemzetközi tapasztalok és technológia alkalmazásával a Sanoma Budapest kiadó Új Média Divíziója fejlesztett, 2006 februárjától érhető el a nagyközönség számára. A kiadó internetes és egyéb digitális tartalmakért felelős üzletága az új kereső indításával a hazai piac neves szereplőinek teremt konkurenciát (például vizsla24, Heuréka, Kurzor, Góliát), de ugyanakkor versenyeznie kell a nagy nemzetközi keresőkkel is, mint a például a Google, az MSN Search, a Yahoo vagy az Altavista.
A Tangó a Startlap saját keresőjét váltja fel. A sajtóközlemény szerint az új kereső kibővített szolgáltatásokkal és hatékonyabb motorral rendelkezik, megőrizve az egyszerű kezelhetőséget és a minőségi használhatóságot, melyekhez letisztult design párosul. A webes keresőmotor mellett helyet kap a Startlap katalógusa, valamint saját képkeresővel és a Hírstart.hu adatbázisát használó hírkeresővel is rendelkezik.
A rendszer nagy mennyiségű adathalmazra optimalizált, így elsősorban internetes oldalak fulltext keresésére alkalmas, de felhasználható egyéb célokra vagy más formátumú adatok feldolgozására is. Támogatja a kevésbé gyakori formátumokban történő keresést (például: PDF, Word), és rendelkezik — többek között — helyesírás-ellenőrzéssel is. A programot olyan felismerő rendszerrel látták el, amely a szokványos elírásokat és hibákat automatikusan detektálja egy többmilliárd szót tartalmazó adatbázis segítségével.
Tangó: új magyar kereső
Tangó néven internetes keresőoldal kezdte meg működését.
Hirdetés
Hirdetés