Hozzávetőlegesen 200 résztvevőre számítanak a szervezők, akik között ott lesznek a globális szolgáltatók üzletágvezetői, tanácsadó cégek, tartalomszolgáltatók és kormányzati szervezetek. A vendégek Amerikából, Európából, valamint Ázsiából érkeznek a rendezvényre.
A Yankee Group szerint a globális Mobile WiMAX infrastruktúra piac előreláthatólag 3,9 milliárd dollárt fog hozni 2010-re, míg a globális Mobile WiMAX személyi szélessáv előfizetők számát 25 millióra teszik 2011-re. A jelentésben a Yankee Group az állítja, hogy az éves eszköz fogyasztás gyorsan növekszik és 2011-re eléri a 32 millió egységet.
Az üzleti alapok és az alkalmazási stratégiák tekintetében a résztvevők első kézből szerezhetnek információt a Mobile WiMAX tesztekről olyan világszerte tevékenykedő vezető szolgáltatóktól, mint például a Sprint, a KDDI, a Telecom Italia és a Korea Telecom: Egy kerekasztal-beszélgetést is szerveznek, ahol az üzletág szakemberei olyan stratégiai kérdésekről beszélgetnek, mint a termék piaci bevezetése és a felhasználói alkalmazások. A találkozó egyértelműen piacorientált fókuszát mi sem bizonyítja jobban, mint a szolgáltatók és piacvezetők nagyszámú jelenléte a konferencián.
A Mobile WiMAX gyártójaként a Samsung egyedi pozícióját kiemeli, hogy a technológia a világ első, kereskedelmi forgalomba kerülő Mobile WiMAX szolgáltatása. A technológia interaktív bemutatására is sor kerül a konferencián, így a résztvevők személyesen is átélhetik a Mobile WiMAX élményt a Samsung M8100 PDA készülék és egy PCMCIA kártya segítségével. Ezen kívül egy kiállításon, amelyet a Shila Hotelben rendeznek, megtekinthetik a teljes Samsung Mobile WiMAX termékkínálatot. A résztvevők a Samsung Mobile WiMAX buszra is felszállhatnak, hogy ott bizonyosodjanak meg a technológia lehetőségeiről, miközben 60 km/h-val buszoznak Szöul városában.
Míg az éves Samsung 4G Fórumon főleg a technológia-központú megközelítés a jellemző, ahol a 4G-ben rejlő fantáziát és a stratégiákat fedezik fel, addig a Samsung Mobile WiMAX csúcstalálkozója piac-központú, tehát leginkább a technológia marketing aspektusaira koncentrál, mint a piaci lehetőségek és az alkalmazási kérdések. A Samsung tervei szerint a csúcstalálkozót évente fogják megrendezni, minden évben más országban, hogy a két esemény segítségével elősegítsék a telekommunikációs üzletágban való kezdeményezéseket és az új generációs technológiák fejlesztését.
Samsung Mobile WiMAX csúcstalálkozó
Hirdetés
Hirdetés