Nem kevesebb, mint 100 millió dollárt fektet az online videogyártásba a Google - állítja a Wall Street Journal. A hírek szerint ezt a hatalmas összeget arra szeretné a vállalat felhasználni, hogy kifejezetten a pár éve felvásárolt videomegosztó oldalukra, és az ehhez szorosan kapcsolódó Google TV szolgáltatásra egyedi tartalmat generáljon. Bár a lépés nem váratlan, de az ebbe beleölt összeg sokaknak szemet szúrhat, ugyanis bevallottan webre szánt minőségben szeretnék megvalósítani az elképzeléseiket. Kérdéses, hogy ez megkíván-e ekkora befektetést.
Az értesülés szerint már felvette a Google a kapcsolatot különböző hollywoodi ügynökségekkel, hogy egyedi ötleteket szedjenek össze, a nem kevesebb mint 20 csatornához, amit a tervek szerint megnyitnak majd a YouTube közönsége előtt.
Feltételezhetjük, hogy ezzel próbálja a Google végre pozitív irányba billenteni a hatalmas népszerűségnek örvendő weboldalukat.