Branson a már meglévő szolgáltatók rendszerét fogja használni egy megállapodás keretében, ő maga pedig előfizetéseket és készülékeket értékesít. A Virgin brand ugyanis, mint oly sokszor már, a világ alighanem legkreatívabb marketingelméje szerint most is működni fog. Branson ugyanis úgy véli, hogy a jövő kommunikációjában éppen a mobilrendszerek jelentik azt a szolgáltatást, illetve a telefonokon keresztül eszközöket, amelynek az értékesítésében a márkának a legnagyobb szerep jut. Mivel a Virgin brand sok előfizetőt vonz, így mindenki jól fog járni. A Virgin Airlines, a Virgin Megastore, a Virgin Records, a Virgin Cola és sok más termék és szolgáltatás bevezetésének tapasztalatával a háta mögött Richard Barnson biztosan, aki már ennek az évnek a végére öt országban tíz új mobilpiac megnyitását tervezi.
Richard Branson feltalálta a hálózat nélküli mobiltelefon-hálózatot
Hirdetés
Hirdetés