Az ITProPortal egyik olvasója a Google képkeresőjét használva meglepő funkcionalitásra lett figyelmes, hiszen a fotók közt válogatva az egyik hirdetésnek bizonyult. Első pillantásra a kép egy szokásos találatnak látszott, ám az egérkurzorral rámutatva a nagyobb méretű betekintőkép alján szürke háttérrel megjelent némi leírószöveg is, szerencsére egy jól kivehető „Ad” megkülönböztető jelzéssel együtt.
A rá való kattintás után sejthető módon nem a megszokott módon nyílt meg a hirdető weboldala (háttérben a portál, felette pedig egy szürkés takarófelületen a fotó), hanem a hagyományos kereső reklámjaihoz hasonlóan csak a weblap látszódott.
Egyelőre nem tudni, hogy a jelenleg még tesztelés alatt álló funkciót a Google mikor kívánja világszerte a hirdetők rendelkezésére bocsájtani, ám minden bizonnyal magas prioritást élvez az új fejlesztés.