A Cannes Lions alkalmából a Twitter jó ötletnek gondolta, hogy felküldjön a levegőbe egy saját drónt, amire egy fényképezőgépet erősít. A reklám-és marketingszakemberek rendezvényén számos híresség van jelen, a drón pedig mindenkit igyekszik lekapni a Vine-ra.
Bár a kész műveket nem hívhatjuk selfie-nek (mivel nem a fotón szereplő ember készítette), azért érdekes megközelítésről van szó, a Twitter pedig külön csatornát is indított a Dronie névre keresztelt eszköz remekműveinek. Az elsőként lekapott sztár egyébként Sir Patrick Stewart volt, aki mellett a Twitter egyik alelnöke, Joel Lunenfeld állt.
A Dronie startja óta a csatorna elkezdett megtelni olyan képekkel, amelyeken a drón eltávolodik az ég felé, miután lekapta a következő hírességet. Bár a Twitter a Dronie jövőjét nem feszegette, minden bizonnyal a következő hasonló rendezvényen is bevetik a - mostani alkalomhoz illően - marketingtrükknek is kiváló ötletet.