Hirdetés

Nőtt az online reklámbevétel az USA-ban



|

Hirdetés

97 milliárd dollár volt a bevétel, olvasható az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers kedden közzétett tanulmányában.

Az IAB adatai azt mutatják, hogy 2003 második negyedévében az online hirdetések utáni bevétel 1.66 milliárd dollár volt, ami 13.9 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az első negyedévhez képest a második negyedév eredménye 1.7 százalékkal nőtt. Greg Stuart, az IAB elnök-vezérigazgatója szerint immár az egymást követő harmadik negyedévben „tükrözik a bevételadatok a piac realitásait”, vagyis nőnek. „Bevált a folyamatos és masszív fellendülést jelző prognózisunk, és a kilátások fényesek, mert ahogy terjed az internethasználat és a szélessávú hozzáférés, a hirdetők súlyukkal és a pénzükkel sorakoznak fel az interaktív reklámozás mögött”, fogalmazott Stuart.

Az első online reklámok a ’90-es évek végén a zászlós reklámok voltak, amelyek átalakultak felugró hirdetésekké, a mai trend pedig a kulcsszó szerinti keresés, ahol a keresőmotor generálja az eredményt: vagyis az a cég kerül jobb helyre a listán, amely többet fizetett a kereső cégnek. Petrusky szerint jelenleg 18-20 millió amerikai háztartás rendelkezik szélessávú internet eléréssel, ha ez a szám eléri a 30 milliót, valószínűleg újabb robbanás következik be az online reklámozásban.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.