A Google régen annak ellenére is jól ismert és egyben elismert márkanév volt, hogy gyakorlatilag hirdetések nélkül teltek a napjai, marketingre pedig nem is igazán költött. Manapság a helyzet már más, rengeteg pénzt fektetnek a különböző reklámokba a webóriásnál. Elég talán csak a Google Glass körüli parádéra gondolni.
Úgy tűnik azonban, hogy a Google még mindig nagyon vonzó célpont mindenki számára, és ez a hirdetésekkel foglalkozó cégekre is igaz. Iparági elemzések szerint az effajta vállalatok előszeretettel választják a Google-t ügyfelüknek, amely a második helyre futott be a toplistában. Ettől jobban az ágazat csak a Nike-val szeret együttműködni.
Harmadik helyre futott be a Volkswagen, míg a negyedik legkedveltebb lett az Adidas. Érdekes módon az Apple csak az ötödik helyre került, ami azért is kellemetlen az almás cég számára, mert a korábbi években rendre az első helyek valamelyikén volt.