A Toshiba úgy döntött, teljesen átszervezi a PC-s üzletágát, és a jövőben inkább a jóval jövedelmezőbb üzleti ügyfelekre koncentrál, leépítve a fogyasztói szektort. Míg az üzleti szektorban terjeszkedni akarnak, új ügyfeleket szerezni, bővíteni a termékkínálatot munkaállomásokkal és táblagépekkel, addig az Internet of Things terén is nyitnának. Olyan üzleti modellt akarnak létrehozni, amely nem függ a hardveres eladásoktól.
Míg a stratégiaváltástól a 2016-os pénzügyi évre 50 százalékos bevételnövekedést várnak üzleti fronton, addig a fogyasztói oldalon meghátrálnak, mivel a jelenlegi üzleti modell szerint minden az eladások mennyiségétől függ. Elsőként a veszteséges régiókból vonulnak ki, majd a 32 piacukból csak 13-at szolgálnak ki a jövőben.
A maradék erőforrásaikat, amelyeket a fogyasztókra fordítanak, a fejlődő országokra koncentrálják. Az ilyen területeken is szorosan együttműködnének az üzleti ügyfelekkel, illetve csökkentenék a platformok számát, valamint a PC-s ágazatot önmagát. Emiatt idén a divízió alkalmazottainak több mint 20 százalékát, 900 főt is elküldenek.