Most azonban nyilatkozatban jelentették ki: a részleg nem eladó, csupán "társat keres".
Richard Parsons, a Time Warner vezetője nyilatkozatban cáfolta a már több helyen tényként közölt hírt. Az igazság sokkal árnyaltabb: a nagy múltra visszatekintő, ám mára kissé háttérbe szorult America Online átalakul, hogy előfizetéses megoldásokkal és új hirdetési modellekkel szerezhessen nyereséget.
Az eladásról szóló híresztelések valószínűleg annak a ténynek eltorzításai, mely szerint az AOL olyan erős partnert keresett, amely segíthetne ezt az új modellt hatékonyan megvalósítani, így harcolva az agresszíven növekvő versenytársak által elhappolt piaci részesedésért. A legnagyobb ellenfél természetesen a Google.
A Wall Street Journal hasábjain a minap jelent meg a "társkeresés" eredménye: az AOL a Microsofttal szeretne társulni egy új típusú online hirdetési rendszer kialakítására és népszerűsítésére. A lap szerint azonban egészen a szerződés aláírásáig még mindig meggondolhatja magát az AOL, hiszen a mai napig több szálon is összefonódva működnek a Google egyes szolgáltatásaival, akik viszont bizonyára azonnal kihátrálnának a képből, ahogy a Microsoft hivatalosan is AOL partnerré válna.
A Google mindenesetre nem szívesen mondana le a "prédáról", nyilatkozataiban folyamatosan az AOL-lal ápolt szoros együttműködésről és összefonódásról beszélnek.
Mégsem eladó az AOL
Hirdetés
Hirdetés