Mindenesetre piaci szempontokból egyre fontosabb tényezőnek számítanak.
A tanulmány megállapította, hogy a blog-olvasók szívesebben vásárolnak interneten és nagyobb arányban használnak szélessávú kapcsolatot is, valamint kétszer annyi weboldalt töltenek le. A ComScore által közzétett jelentésből kiderül, hogy aktivitás szempontjából az első helyen a FreeRepublic.com végzett, s őt követik a DrudgeReport.com, Fleshbot.com, valamint a Gawker.com weboldalak.
A blog-olvasók 11%-kal nagyobb arányban rendelkeznek 75 ezer dolláros vagy annál nagyobb éves jövedelemmel, valamint 30%-kal nagyobb arányban élnek olyan háztartásban, ahol a családfő 18 és 34 év közötti. A felmérés első negyedévében a vizsgált réteg 77%-kal több weboldalt töltött le és heti 23 óránál többet töltött el internetezéssel az átlagos felhasználóknál.
Körülbelül 50 millió amerikai állampolgárról beszélhetünk tehát, akik a felmérés szerint nagyobb potenciált képeznek az internetes hirdetések és vásárlások szempontjából. Ez a szám egyébként az összes amerikai internetező közel egyharmada. Fontos lehet a közeljövő internetes kampányai számára, hogy a politikai témákkal foglalkozó blogok a legkeresettebbek. A kétmillió internetező segítségével készített felmérés tehát újabb kapukat nyithat meg azok előtt, akik reklámokkal, termékekkel vagy épp politikai nézetekkel újabb "befogadókat" szeretnének elérni.
Internetes naplók Amerikában
Hirdetés
Hirdetés