Vírusvédelmi termékeinek forgalma 40 százalékkal emelkedett, erős volt a növekedés az internetszolgáltatói és a fogyasztói üzletágban egyaránt.
Az F-Secure második negyedéves összbevétele 14,7 millió euróra nőtt, az adózás előtti nyeresége pedig 1,5 millió euró volt. 2005 első felében a cég legfontosabb üzleti befektetései K+F projektekre, kereskedelmi és marketingtevékenységekre, valamint új szakemberek toborzására irányultak. A negyedév végére összesen 366 főre nőtt az F-Secure alkalmazottainak száma, ami 27 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest.
Az internetszolgáltatói üzletág 87 százalékkal nőtt 2005 második negyedévében. Az F-Secure piacvezető az európai ISP piacon, bevételének megközelítőleg kétharmada érkezik az északi-európai országokon kívülről. A vállalat immár 63 internetszolgáltatóval kínálja közösen biztonsági szolgáltatásait. A negyedév végén az F-Secure együttműködését kötött a PCCW-vel, Hong Kong egyik fő internetszolgáltatójával, amely fontos mérföldkő a társaság ázsiai terjeszkedésében.
A második negyedévben a vállalat bemutatta vállalati ügyfelei számára az F-Secure Anti-Virus Client Security 6.0 termékét. Ez az első olyan termék, amely vírusirtó, tűzfal és behatolásvédelmi megoldásokkal, valamint integrált víruskitörés-figyelő és -jelző rendszerrel együtt kínál kémprogramok elleni védelmet.
Az F-Secure továbbfejlesztette új Adatbiztonsági Laborját is, melyben most már egy elektromágnesesen árnyékolt szoba is segíti a kutatókat a vezeték nélkül terjedő vírusok vizsgálatában.