A Cisco két világszintű tanulmányából is adott ki adatokat, amelyekben arra a következtetésre jutott, hogy a biztonság egyre nagyobb kérdést jelent a cégek és egyének számára, amennyiben kombinálják a munkát és a magánéletet a mobileszközeiken. A vállalat 2013-as éves biztonsági jelentése szerint a legtöbb online fenyegetéssel nem a pornográf oldalakon találkozunk, hanem a nagyobb keresőoldalakon, az áruházakban és a közösségi média-outletekben.
A beszámoló szerint az illegális szoftvereket kínáló oldalaktól 21-szer és 27-szer valószínűbb a kártevővel fertőződés veszélye egy online áruházban vagy egy keresőmotor használatakor. A csúcson azonban az online hirdetések vannak, amelyek 182-szer valószínűbb, hogy megfertőznek minket, mint ha pornót után kutatnánk a weben.
A Cisco szerint azok is fokozott veszélyben vannak, akik a munkát és a magánéletet keverik a mobilkészülékeiken. Ez főként az Y-generációra jellemző, akik folyamatosan ellenőrzik az üzeneteiket és a közösségi oldalakat. Ők ráadásul inkább adják meg az adataikat kereskedőknek, mint a saját munkáltatójuknak.