A Microsoft legutóbbi Windows 10-es reklámjai olyan funkciókra koncentrálnak, amelyeket a Mac gépek a mai napig nem kínálnak.
A hirdetésekben két nő arról beszél, hogyan segít a Windows 10 az üzletüknek. Kiemelik például a Cortana asszisztenst, az érintőkijelzőket és a Windows Hello funkciót.
A reklámok lényege azonban az, hogy az Apple ezek közül egyikre sem kínál alternatívát az asztali gépein, még a legújabb Maceken sem.
A jelmondat az, hogy "Windows 10 PCs do more.". Ez természetesen egyértelmű jelzés arra vonatkozóan, hogy a Microsoft agresszívabb hirdetési stratégiába kezd.
A Windows 10-től azt remélték, hogy már az indulásakor megfordítja az évek óta csökkenő PC-s eladások trendjét.
Bár mindez eddig nem történt meg, a Windows 10 jól teljesít, és a jövőben várhatóan még nagyobb siker áll előtte. A következő években a vártnál is nagyobb meglepetést okozhatnak az olyan hibridek, mint a Surface Pro 4 vagy a Surface Book laptop.