A Tissot új High-T modellje egyben az első microsoftos "okos" óra, amely érintőképernyővel készül. A felhasználó a számlap megérintésével kér le híreket, időjárási előrejelzéseket, megbeszélési emlékeztetőket, üzeneteket és egyéb információkat, melyeket a Microsoft MSN Direct előfizetéses szolgáltatásától megrendelt. 725 dolláros árával a Tissot High-T a legdrágább SPOT óra, melyet egyébként csak az észak-amerikai ékszer üzletekben árulnak. Az árban benne van féléves MSN Direct előfizetés is, amely egyébként évi 59 dollárba, vagy havi 9.95 dollárba kerül.
A Tissot modellel immár hétre nőtt a SPOT órák száma. A Suunto két modellt kínál, a Fossil négyet. Úgy volt, hogy a Citizen is kijön egy SPOT órával, de egyelőre csak a Fossil óráiba gyárt alkatrészeket.
A Microsoft az első SPOT órákat és az MSN Direct elindulását a tavaszi Las Vegas-i fogyasztói elektronikai kiállításon jelentette be, hónapokkal az eredetileg tervezett határidő után. Annak ellenére, hogy lecsúsztak a tavalyi karácsonyi vásárról, több ezer órát sikerült eladni, közölte a cég. A szoftvergyártó és partnerei marketing kampány készítenek elő az idei karácsonyi vásárra, közölte Chris Schneider, a Microsoft SPOT programmenedzsere, aki elmondta, hogy az MSN Direct és a SPOT órák egyelőre csak az USA-ban és Kanadában elérhetőek, más piacon nem is lesznek hozzáférhetők a jövő év előtt.