A média konglomerátum szerdán közzétett mérlegjelentése szerint a negyedik negyedév bevételei 6 százalékkal, 10.9 milliárd dollárra nőttek, az egy évvel korábbi 10.2 milliárdhoz képest. A december 31-én lezárult időszak nyeresége 638 millió dollár volt, szemben tavalyi 44.9 milliárddal, amit jórészt egy 44 milliárd dolláros nem készpénzes tétel okozott.
A forgalom az AOL-t leszámítva minden szegmensben nőtt, ahol a bevétel 7 százalékkal, 2.16 milliárd dollárra esett vissza a tavalyi 2.32 milliárdról. Az internetszolgáltatónak 24.3 millió felhasználója volt 2003. december 30-én az USA-ban, 2.2 millióval kevesebb, mint egy évvel korábban. A felhasználói szám Európában 6.4 millión lényegében stagnált. A cég film divíziója 17 százalékkal növelte bevételét, többek között a Gyűrűk ura harmadik részének köszönhetően. A kábel ágazat forgalma 9 százalékkal nőtt a nagysebességű adatszolgáltatás telepítésének köszönhetően.
A 2003-as pénzügyi évben 6 százalékkal, 39.6 milliárd dollárra nőtt a bevétel. Az üzemi eredmény 8.5 milliárdra nőtt a 2002-es 35.8 milliárdos veszteségről, amit a 44 milliárdos kiadás terhelt. A szerdán közzétett eredmények nem tartalmazták a zenei ágazat eredményeit, miután a DVD és CD gyártó-forgalmazó ágazatot eladták, és küszöbön áll a Warner Music Group eladása is.