A támogatás a hivatali órák idején történő konkrét segítségnyújtástól a hét hét napján a nap 24 órájában a cég rendszerét ismerő mérnökök készenlétben állásáig terjed. „Úgy véljük, hogy ha egy arcot mutatunk az ügyfelek felé, ezzel lényegesen felgyorsul és egyszerűsödik a technikai támogatás”, mondta a SuSE szóvivője, Christian Egle az új rendszer előnyeiről.
Bár a két cég mérnökei évek óta együtt dolgoztak a problémák megoldásán, az új megállapodás részletesen meghatározza, „miként kell együttműködniük, hogy az ügyfél garantáltan minőségi választ kapjon”, fogalmazott a SuSE főtechnológusa, Jürgen Geck. A SuSE egyike lett az SAP 17 globális technológiai partnerének, melyek között megtalálható az IBM és a Microsoft is. A megállapodás nem kizárólagos, vagyis az SAP más Linux céggel is megállapodhat.
A SuSE és az SAP szervizpartnerek lettek
Hirdetés
Hirdetés