A német Statista adatai szerint az Amerikai Egyesült Államok összes nyomtatott médiakiadványa együtt sem tudott annyi bevételt szerezni hirdetésekből, mint amennyit a Google egyedül. A keresőóriás mindössze az idei év első 6 hónapja alatt 10,9 milliárd dolláros bevételre tett szert, szemben az amerikai nyomtatott médiaipar összesített 10,5 milliárdjával.
A cég ugyanakkor hozzátette, az összehasonlítás nem fair, hiszen a Google globális szinten működik, a nyomtatott kiadványokat pedig csak Amerikára vonatkoztatva vizsgálták. Ugyanakkor még így is érdekes jele ez annak, hogy a nyomtatott lapok merre tartanak.
Néhány éve a nyomtatott szektor hirdetési bevételei mellett eltörpültek a Google eredményei, előbbi azonban 2006. óta folyamatosan esik, míg a Google évről-évre javít. Ennek ellenére a Google helyzete sem felhőtlen, hiszen épp egy hónapja derült ki, a kattintásonkénti hirdetési árak éves szinten 15 százalékot estek.