Hat éve jött létre a thredUP, és azóta nagyon átalakult. Eredetileg a felnőttek cserélhették volna ki a neten keresztül a megunt pólóikat. Ez viszont hiába volt jó ötlet, üzletnek nem vált be.
A startup később babaruhákat cserélgetett, utána pedig simán a használt termékekre, használt ruhákra váltott át.
Mostanra több mint 1,8 millió látogatójuk lett, és az év végére havonta több mint 1 millió terméket dolgoznak majd fel.
Az üzleti modell egyes befektetőknek annyira megtetszett, hogy a Goldman Sachs vezetésével újabb 81 millió dollárt pumpáltak a cégbe, ami így már 125 millió dollár fölött jár.
A modellben a felhasználó elküldi egy nagy zsákban a ruháit (ezt a cégtől kapja, ingyen), azok eladásáról pedig a thredUP gondoskodik.
A cég feldolgozza ezeket, beárazza, lefotózza, és eladja online. A pénz azonnal levásárolható vagy két hét múlva PayPal-számlára kérhető.