Az IT-piacon számos gyártónak okoztak fejfájást az utóbbi időszakban a tabletek. Az egyik ilyen vállalat az Acer volt, amely ráadásul egy ideig elnök-vezérigazgató nélkül maradt, ugyanis nézeteltérése támadt az akkori elnöknek a többi vezetőségi taggal.
Az Acer életében felmerült nehézségek azonban mára elhárultak, a gyártó pedig úgy döntött, ezentúl az értékre fókuszál, és nem az eladott mennyiségre. Ez azt jelenti, hogy készek az új tervek megalkotására, és szembenézni az elkövetkezendő időszakkal, amely rövidtávon nem túl rózsás az Acer számára.
Ami a PC-ket jelenti, az Acer eladásai 10 százalékkal esnek vissza az idei második negyedévben - már nem kiemelt cél a piacelsőség. Az Acer a beszállítókkal való kapcsolatait is átvizsgálja annak érdekében, hogy a piaci részesedése és az árbevétele kedvezőbb legyen, és ne csak minél több eszközt értékesítsenek. A notebookok üzleti szektorában is szeretnének erősíteni, egészen addig, míg a teljes eladásaik 20 százalékát ki nem teszi az említett szegmens. Arra, hogy kiderüljön, az új stratégia sikeres-e, még várni kell, a gyártó számára azonban jó hír, hogy a márka erőssége és megítélése nem romlott az utóbbi időszakban.
Kapcsolódó fórumtémák: