Véget ért a Logitech számára a 2011-es üzleti év, amely bár az utolsó negyedévet vizsgálva kissé lelombozó volt a vállalat számára, összességében jó üzleti évet zártak. A vállalat 2,36 milliárd dolláros árbevétele 20 százalékos előrelépést jelent éves szinten, a profit összege 128,4 millió dollár volt, ami az előző évi duplája.
Az erős üzleti év, az értékesítések 20 százalékos növekedése és a profit megduplázása elsősorban az amerikai és az ázsiai régióknak köszönhető, ahogyan azt Gerald P. Quindlen, a Logitech elnök-vezérigazgatója is közölte. Az eredmények azonban alulmaradtak a vállalat várakozásaihoz képest.
Ennek az oka az volt, hogy az európai országok és a Közel-Kelet piacán sokkal nagyobb várakozásai voltak a gyártónak, a vásárlói igények azonban messze elmaradtak a tervektől. A Logitech szerint ennek az oka a rossz árpolitika és a promóciós programok hiánya volt, azonban ezeket igyekeznek javítani. A 2012. március végén befejeződő 2012-es üzleti évre a Logitech az ideinél magasabb, 2,6 milliárd dolláros bevételt vár.
Kapcsolódó fórumtémák: