Nem titok, hogy az utóbbi időben az LG teljes erejével az OLED kijelzők fejlesztésére koncentrál. Most még jobban rákapcsolnak.
A dél-koreai vállalat 8,5 milliárd dollárnak megfelelő összeget pumpál az OLED technológia fejlesztésébe az elkövetkező három év alatt. A tévéktől egészen az autókig és a viselhető eszközökig csinálnak majd képernyőket.
Az LG nem csak, hogy hisz az OLED panelek képességeiben, de a technológia úttörőjeként a riválisokat és a Samsungot is a háttérbe szoríthatja.
Az autók és viselhető kütyük esetében szükségszerűek a fejlesztések, elvégre a hajlékony OLED képernyők sok tekintetben a jövőt jelentik.
A fejlesztés azért is jó, mert így az LG-nek nem kell árban a piac alá mennie. Ez egy olyan tényező lesz, amiért nyugodtan elkérhetik a felárat egy nagy tévénél vagy egy hajlított okostelefonnál.