A Microsoft várhatóan egy szeptemberi 23-án esedékes new yorki rendezvény keretében mutatja be a legújabb táblagépét, a második generációs Surface-t. A redmondi cég eddig igyekezett mindent titokban tartani az újításokról, ezért sok konkrétumot még most sem tudni arról, hogy mi is változik.
A Los Angeles Industry elemzői azt állítják, hogy a tudomásuk szerint a Microsoft több millió dollárt költ el hamarosan csak arra, hogy megpróbálja népszerűsíteni a Surface Pro 2-t. Ezúttal állítólag sokkal inkább a technikai dolgokat helyezik előtérbe, és nem annyira a kreatív figyelemfelkeltés lesz hangsúlyos, mint most.
Észak-Amerikában az első reklámok már szeptember 24-én elstartolnak, ahogyan az eladások kezdetére is nem sokkal a hivatalos bemutató után lehet számolni. Egyelőre annyit lehet tudni a második generációs Surface Próról, hogy talán egy Intel i5-ös CPU és 8 GB memória kerül bele. Várhatóan lesz egy kétállású tok is, ami kitámasztóként szolgál, illetve egy olyan, amibe akkut építettek.