Emellett a költséghatékonyságot is felülvzsgálják.
"Több tényező is befolyásolta az LCD iparágat az elmúlt második negyedévben. Először is, a vártnál nagyobb árcsökkenés volt tapasztalható szinte az összes termékkategóriában. S bár a közép- és hosszútávú kereslet a panelek iránt továbbra is erősnek tűnik, sajnos a szezonális igény a második negyedév során igencsak lecsökkent, ami nagyjából négy héttel meghosszabbította a raktárkészletünk kapacitását, ami nagyobb, mint amire számítottunk.", áll a közös cég által kiadott közleményben.
Mivel több gyártó is hasonló megmozdulásokra készül, elemzők szerint ez rossz hatással lehet év vége felé a vásárlókra. Az árak várhatóan ekkorra stabilizálódnak, ám egy, a mostaninál magasabb szinten. Ez legfőképp attól függ, hogy melyik árkategóriába tartozó LCD termékek iránt érdeklődnek majd a leginkább. Az elemzők jelenleg felső határnak a 2000 dolláros paneleket gondolják, efölött szinte senki nem hajlandó áldozni rá.
Kevesebb LCD az LG.Philipstől
Hirdetés
Hirdetés