Az Intel ultrabookokba vetett hitéről már viszonylag régóta hallunk, a santa clarai vállalat most azonban a következő lépcsőfokra lépett azért, hogy egy új korszakot indíthasson a szupervékony notebookokkal. Az Intel olyan nagyszabású reklámokkal igyekszik felhívni a figyelmet, amelyek nem hardverekre koncentrálnak, hanem filmszerűek és személyre szabottak.
A több száz millió dollárból készülő reklámfilmeket Spanyolországban és Kínában forgatták. Az első a Desperado című film mintájára készült, a XIX. században játszódik a vadnyugaton, ahol a nagy, régi laptok mellett feltűnik egy új hős az ultrabookjával. A második a Tigris és Sárkány, illetve a Repülő tőrök klánja című filmekből merített ihletet, míg a harmadikban a középkori Angliában menti meg a király előtt a helyzetet egy hölgy a misztikus ultrabookkal.
Az európai kampány interaktív online hirdetéseken keresztül is zajlik majd. Az Intel komolyan hisz benne, hogy az ultrabookokkal új korszakot indíthat, feledtetve a tableteket, ugyanis Kevin Sellers, a cég alelnöke és marketingigazgatója úgy nyilatkozott; a reklámok azt éreztetik, hogy az informatika új érájában az ultrabookok mellett minden más ősi történelemnek érződik.