A kis cégek számára is csábító gondolat a termékkínálat szélesítése és az új kategóriák meghódítása, azonban nem megfelelő stratégia és elhamarkodott döntések mellett akár az egész márka bedőlhet.
A The Wall Street Journal úgy tudja, hogy a OnePlus épp ebből a megfontolásból döntött úgy tavaly, hogy bár elkészítette az első okosórája terveit, azt mégis inkább a kukába vágja.
Ezt maga a OnePlus alapító-ügyvezetője, Pete Lau mondta el egy interjúban, majd hozzátette, egy dologra kell koncentrálniuk.
Sajnos további érdekességek nem derültek ki a tervezett okosóráról, de szinte biztos, hogy Android Wear futott volna rajta.
A 2014-es szivárgások, amelyek persze teljesen hamisak is lehettek, a Moto 360-hoz hasonló dizájnról árulkodtak, bőr szíjakkal.
A OnePlus inkább az okostelefonokra koncentrált, és így most egy újabb készülékre számíthatunk, amelynél már várólista és meghívós rendszer sem lesz. Június 14-én mutatkozik be a OnePlus 3.