A The Verge csütörtökön számolt be róla, hogy különös promóciós kampány terjed az interneten: pár YouTube-videó tanúsága szerint egy cég elkészítette a világ első valódi légdeszkáját. A HUVr „antigravitációs deszkáját” nem kisebb személyiségek prezentálták, mint Christopher Lloyd, a Vissza a jövőbe-filmek főszereplője, Tony Hawk gördeszkakirály és Moby.
Az egyik videón az látható, amint Lloyd kiszállítja a csodadeszkát Hawknak, aki aztán Moby-val és még néhány sztárral együtt kipróbálja a „teljesen valódi” játékszert. A rövidfilmben a HUVr Corp egyik vezető munkatársa is megszólal, aki azt állítja, hogy „sikerült megoldanunk a tudomány egyik fontos rejtélyét: megtaláltuk a kulcsot az antigravitációhoz.” A másik videón aztán megpróbálják elmagyarázni, hogyan is működik ez a csodás technológiai újítás – nem sok sikerrel.
A videók mellett a HUVr a Facebookot és az Instagramot is teleszórta különféle reklámüzenetekkel. A trükkös, első látásra hitelesnek látszó videók és a közösségi médiafelületek marketingmegszállása ellenére nyilvánvaló, hogy puszta átverésről van szó. A The Verge nem volt rest utánanézni a HUVr-nek, de sem a cégadatbázisokban, sem a bejegyzett védjegyek között nem találták jelét, hogy létezne ilyen nevű vállalat. „Csak vakarjunk a fejünket, nem tudjuk eldönteni, mit akar népszerűsíteni ez a víruskampány” – írta Chris Welch, a weboldal újságírója.
A HUVr weboldalán szerepel egy „céldátum”, ami azt sugallja, hogy idén decemberben kiderül, miről szól a kampány. Lehetséges, hogy Tony Hawk új mobilos játékát akarják bevezetni vele? Esetleg egy Oculus Riftre írt VR-játékról lenne szó? Netán a Vissza a jövőbe negyedik részének bemutatóját próbálják beharangozni a vírusvideókkal? A The Verge szerint bármi lehetséges.