A japán óriás tervei szerint decemberben mutatkozna be a világ első olyan, kereskedelmi forgalomba kerülő 3D-s tévéje, ami nem igényel szemüveget. A vállalat egy 12 és egy 20 hüvelykes modellel készül, előbbit 120,000 jenért (1440 dollár), nagyobbik társát pedig 240,000-ért (2880 dollár) fogja kínálni.
Bár az árak egy bizonyos fogyasztói réteg számára nem jelentenének problémát, a Toshiba nem számít kirobbanó sikerre, sokkal inkább technológiai demonstrációnak szánja az új készülékeket.
A szemüveg nélkül 3D-s technológia a képernyőbe épített ezernyi aprócska tükör segítségével éri el, hogy, hogy térhatásúnak lássuk a képet. Előnye, hogy nem kell hozzá szemüveg, hátránya viszont, hogy minél nagyobb a képernyő átmérője, annál rosszabb a képminőség. Hosszú távon azonban mégiscsak ez a megoldás lehet a nyerő, hiszen valljuk be, egyetlen TV-függő sem akar éjjel-nappal szemüveget viselni, pláne akkor, ha egyébként is szemüveges.
A vállalat meglepő módon magányos roninként áll a piacon ezzel a technológiával, ugyanis riválisai (Panasonic, Sony, Samsung) kivétel nélkül a sztereoszkopikus 3D-s technológián alapuló, szemüveggel szállított készülékek mellett tették le voksukat. Mivel rengeteg erőforrást áldoztak rá, nem valószínű, hogy a közeljövőben a Toshiba nyomdokain szeretnének haladni.