"A játék elsősorban a fitalabb korosztály számára készült azzal a céllal, hogy tanuljanak a történelemből. Szándékosan töltöttük túl hazafias érzelmekkel: a megszállók ellen kell játszani, hogy megvédhessék saját anyaföldjüket." - mondta a PowerNet projektmenedzsere. A játék háttértörténete a japán inváziót dolgozza fel a második világháború idején Kínában, 1937 és '45 között. A főbb ütközetek mind helyet kaptak benne, de kizárólag kínai oldalról lehet őket játszani. Különös az is, hogy nem lehet más játékosokat megölni, az ütközeteket pedig csak távolról mutatja a játék, minimálisra csökkentve ezzel az erőszak megjelenítését.
Az MMORPG, vagyis kizárólag interneten keresztül játszható szerepjáték belső tesztelése augusztusban kezdődött, és várhatóan még idén boltokba kerülhet a végleges változat. A CCYL-nek nem ez az első ilyen megmozdulása. Tavaly a Guangdong Telecom leányvállalatával, a Guangdong Data Communication Network-kel kötöttek megállapodást ugyancsak egy MMORPG játék elkészítéséről, Guohun (Nemzeti Szellem) Online vagy Online címmel, melynek fejlesztését mintegy hatmillió dollárral támogatták. Ezeken kívül további három, a szövetség érdekeibe tartozó játék áll fejlesztés alatt: Sim Battle - Long March, Sim Battle - Blue Helmet China, és Sim Battle - Sky Dragon.