A szokásoknak megfelelően idén is remek akciókkal várták vásárlóikat a hagyományos üzletek a Black Friday alkalmából, az emberek jelentős része azonban inkább az interneten csapott le a kiszemelt termékekre. Az Adobe máris elkészítette összesítését az amerikai piacról, számításuk szerint 3,34 milliárd dolláros forgalmat generáltak az online eladások, amiből igen erősen, 36 százalékkal kivették a részüket a mobilos felhasználók is.
Okostelefonokról és táblagépekről összesen 1,2 milliárdnyi megrendelés érkezett az Amerikai Egyesült Államokban, ezzel először lépték át az 1 milliárd dolláros álomhatárt. A látogatások 55 százalékát ezen eszközök adták, aki tehát végül a PC-s vásárlás mellett döntött, valószínűleg az is többször csekkolta az akciókat napközben mobilról. Hasonló tendenciáról számolt be az Amazon és a Walmart is, a Targetnél pedig egyenesen a netes megrendelések 60 százaléka érkezett mobilról (amihez nyilván hozzájárultak az applikációkban kínált extra kedvezmények is).
Az idei Black Friday legnépszerűbb termékei között nem találunk túl nagy meglepetéseket. Az Apple különféle iPad és MacBook modelljei mellett a Samsung és az LG televízióit keresték a vásárlók, de jól fogytak az Xbox One konzolok is. A fentebb látható válogatásból pedig az is kiderül, hogy "offline módban" is kitettek magukért a derék amerikaiak.