A Deloitte & Touche felmérésének az eredményei szerint a fogyasztók egy nap alatt több mint 9 milliárd alkalommal ellenőrzik az okostelefonjaikat - ezeknek az emberek a 89 százaléka tévét is néz.
A kutatók 53 000 embert vizsgáltak 18 és 74 év között, összesen 31 országban - arra jutottak, hogy a trendek miatt az Internet of Thingsre építő üzleti modellek virágzó jövő előtt állnak; illetve, hogy a cégek mindent lehetővé tennének szöveges üzenetek és a Facebook Messenger segítségével.
Az eredmények alapján az amerikai felhasználók naponta több mint 8 milliárd alkalommal (összesítve) nézegetik a telefonjaikat, ami 13 százalékkal magasabb érték, mint tavaly. A megkérdezettek fele az éjszaka közepén is megteszi ezt, kétharmada pedig a reggeli ébredést követő 15 percen belül. Az emberek elsőként az azonnali és a szöveges üzeneteket nézik meg. 45 százalék használ videohívásokat, 93 százalék pedig vásárlás közben is mobilozik.
A megkérdezettek 65 százalékát érdeklik az okosotthonokhoz kapcsolódó appok, ami szintén emelkedést mutat. Robotautót a 25 - 34 évesek 16 százaléka venne, 50 százalékkal többen, mint tavaly.