Mint minden új technológiának, a 4K-nak is elég nehéz dolga van, ha a nappaliba való bejutásról van szó. A nagyon drága tévéket – és az arányaiban szintén drága monitorokat – már csak azért is nehéz eladni, mert tartalom aligha van rá. Idén végre nem csak arról szól a CES, hogy mennyire jó 4K felbontású tévéket vehetünk meg egy drágább autó árából, hanem a nézhető tartalomról is.
Az LG és a Netflix közötti együttműködésrea Samsung viszont rálicitált és egyből több nagy céget is berántott partnerként. A már említett Netflix mellett az Amazon is beszáll a buliba, de a Comcast és a Direct TV sem marad ki – melyek az Egyesült Államokban igen népszerű szolgáltatások. A gyártó szerint ezzel hatalmas lendületed adnak a 4K-nak és vélhetően a saját eladásaiknak is.
Egy UHD Video Pack nevezetű terméket is bejelentettek, mely valójában egy szimpla külső merevlemez, olyan stúdiók anyagaival, mint a 20th Century Fox, vagy a Paramount Pictures. A boldog UHD TV tulajdonosok az ígéretek szerint később 50 darab alkotást is letölthetnek a Smart HUB-on keresztül. A 4K terjedéséről részletesebben előző anyagunkból lehet informálódni.
A CES 2014 híreket és bejelentéseket ezen a linken lehet megtalálni.