Több hasonló kaliberű cég után a luxusautókkal foglalkozó Bentley döntött úgy, hogy megpróbálja kihasználni az iPhone 5S és az iPad Air filmkészítésben hasznosítható képességeit. Az új, négyperces kisfilmjük az Intelligent Details címet kapta, és jól illeszti össze a 298 000 dollárba kerülő Bentley Mulsanne-t, a dizájnt, a teljesítményt, a technológiát és az Apple-t.
A kisfilm végén az is kiderül, hogy a látottakat egy iPhone 5S kamerájával rögzítették, az anyagot pedig az Apple iMovie szoftverével vágták meg az iPad Air táblagépen. Az adás végén mindezt egyébként meg is mutatja a Bentley, a felszerelésekkel együtt.
Bár az Apple keze egyáltalán nem volt benne a Bentley ötletében, mindenképp hatalmas reklám és elismerés az almás cégnek, hogy ennyi mindenre jók és kívánatosak az eszközeik. Ezt egyébként állandóan bizonygatja a saját kampányában az Apple, de a Burberry is vette már fel a saját showját iPhone 5S-szel.