Rengeteg cég kezdett el a koronavírus miatt olyan videohívásban használható eszközöket fejleszteni, melyek könnyebbé tehetik a mindennapjainkat a közösségi távolságtartás mellett is. Azonban, ha van olyan vállalat, akitől nem számítottunk ilyen vívmányokra, akkor az a L'Oréal; pontosan, az a L'Oréal, melynek nevét sokkal gyakrabban látjuk sminkeken és testápolókon, mint a tech-lapok hasábjain.
A cég most olyan "virtuális sminkekkel" állt elő, melyeket az Instagramon, a Snapchaten, a Snap Camerában és a Google Duoban is használhatunk. Jó hír, hogy ezek semmilyen módon nem ártanak az ember bőrének, és abban is majdhogynem biztosak vagyunk, hogy tesztelésük során egyetlen állatkísérletet sem végeztek.
A sminkek ugyanis teljes egészében egy kiterjesztett valósággal foglalkozó cég, a Modiface termékei, melyet még 2018-ban vásárolt meg a L'Oréal. A "Signature Face" névre hallgató, teljes egészében virtuális termékcsaládban találni szemhéjtusokat, szempillaspirálokat, rúzsokat és hajra alkalmazható "készítményeket" is. Ezek bemutatására egy rövid videóval is előállt a cég:
No persze hasonló megoldások már évek óta léteznek (sőt ennél sokkal cifrábbak is), azonban mindenképp izgalmas, hogy egy teljesen más profilú cég is elkezdett az AR nyújtotta lehetőségekkel foglalkozni. Nincs kizárva, hogy a L'Oréal több ilyen kollekcióval is előáll a jövőben, így azoknak, akik nem szeretnének egy online konferencia előtt szépítkezéssel foglalkozni, talán érdemes is lehet odafigyelni a cég ilyen jellegű próbálkozásaira.