Aki azt remélte, hogy az Oculus Riftet majd Macen is használhatja, annak sajnos nagyon sokáig kell várnia.
Palmer Luckey alapító szerint a probléma nem az Oculusszal van, hanem az Apple-lel.
Luckey szerint az Apple-ön múlik a támogatás, erre ugyanis majd akkor kerülhet sor, ha az Apple végre kiad egy jó gépet.
Az alapító azt mondja, egyetlen Mac sem rendelkezik akkora erővel, ami elegendő lenne a VR-headsetnek. Hozzátette, az Apple egyszerűen nem helyezi előtérbe az erős GPU-kat.
Bár 6000 dollárért lehet Mac Prót venni AMD FirePro D700 vezérlővel, de az még mindig nem éri el az ajánlott szintet. Ha ezen a szokáson változtatnak, és csúcskategóriás kártyákra váltanak, az Oculus is foglalkozik a Macekkel.
Az idei év már nagyot szólhat a VR világában, hiszen az Oculus Rift mellett elstartol a Sony PlayStation VR és az HTC Vive is. A Juniper Research idén 3 milliós eladásra számít, de az érték 2020-ra 30 millióra emelkedik.
Az Oculus aggodalmát korábban egyébként az NVIDIA is hangoztatta: szerintük egy átlagos gamer gépében található videokártyánál legalább hétszer erősebb vezérlő kell a VR-tartalmak rendereléséhez. Az NVIDIA szerint erre a feladatra ma összesen csak 13 millió PC képes a világon.