A HTC Vive egyik előnye az Oculus Rifthez képest, hogy a headset elérhetővé válásával párhuzamosan a hozzá tervezett VR-os vezérlőeszközre is szert tehettek a fogyasztók, míg a Rift vásárlónak várhatóan még pár hónapig be kell érniük egy klasszikus játékvezérlővel. A Facebook tulajdonában lévő Oculus konkrétan az Xbox One gamepadjét ajánlja a Rifthez.
Vélhetően eddig mindenki azt feltételezte, hogy az Oculus Touch vezérlőeszköz egyszerűen nem volt piacra dobható állapotban, ezért halasztották el hónapokkal a megjelenését. Jason Rubin, az Oculus tartalomigazgatója most a RoadToVR portálnak adott interjújában elárulta, hogy ez így nem igaz. A hardver önmagában rendben volt, a problémát inkább az jelentette, hogy alig néhány alkalmazással és játékkal lehetett volna érdemben kihasználni az előnyeit.
A halasztás természetesen lehetőséget adott a mérnökök számára az Oculus Touch további reszelésére, így a pár hónapon belül piacra kerülő fogyasztói változat részleteiben kiforrottabb lesz a korábban demózott prototípusnál.
(Forrás: KitGuru)