A brit hadsereg legutóbbi toborzó körútján az Oculus Rift virtuális valóság headsetet használta, hogy a potenciális katonajelölteket egy élő hadgyakorlat közepébe dobja, Salisbury Plainben.
Az Oculus Rift egy, az Oculus VR vállalat által készített "virtuális valóság headset", melyet főleg 3D-s játékhoz fejlesztettek. A céget Palmer Luckey, Brendan Iribe, Michael Antonov, és Nate Mitchell alapította. A headset felkeltette a Facebook atyja, Mark Zuckerberg figyelmét is, aki az Oculus VR-rel együttműködve szeretné kihasználni a Rift minden előnyét a játékokhoz, a kommunikációban, az oktatásban és más területeken is.
A hadsereg a headsetet első alkalommal a londoni Waterloo állomáson mutatta be. Az érdeklődők, mielőtt magukra veszik az Oculus Rift-et, beülnek egy Range Roverbe.
A szimulációban az újoncok közlegényt játszanak egy Challenger 2-es tankon, körülvéve ellenséges pozícióban lévő tankokkal, és kommunikálniuk kell a többi, mellettük lévő fegyveres járművel.
A sereg toborzó és kiképző osztálya a kampányt a londoni székhelyű, és a virtuális valóságra specializálódott céggel, Visualise-zal, és a JWT reklámügynökséggel közösen készítették el.