A Microsoft jövőjét hosszú távon nyilvánvalóan a fiatalok biztosítják, ám a régi motoros átlagvásárlóktól eltérően az új generáció tagjai jelentősen nyitottabbak az újdonságok iránt. Ennek megvan azon kellemetlen következménye, hogy például Microsoft Office helyett LibreOffice-t, vagy éppen Google Dokumentumokat használnak.
A probléma megoldása érdekében a Microsoft illetékesei új módot eszeltek ki a problémás réteg megszólítására, hiszen a cég legújabb akciója keretében Európában és néhány Ázsia országban 12 hónapos XBOX Live Gold előfizetést ad mindazoknak, akik 1 évre előfizetnek az Office 365 Home Premium és Office 365 University termékeire.
Az akció szeptember 28-ig tart, azaz röviddel iskolakezdés utánig lehet élni a lehetőséggel. Az XBOX Live Gold kódokat a vállalat e-mailben küldi ki az ügyfeleknek, a prémium szolgáltatást igénybe vevők többek közt exkluzív leárazásokban költhetik a vagyonukat.