Az elmúlt hónapokban a Yahoo igencsak ráfeküdt a videós szolgáltatások kiépítésére. Már májusban is azt rebesgették, hogy nekifeszülnek majd a Youtube-nak, az elmúlt hetekben pedig az is nyilvánvalóvá vált, hogy a Google videós portáljának legnagyobb tartalomgyártójára, a Fullscreenre is fáj a foguk. A Yahoo mindig is szerette a startupokat, vettek is maguknak még egyet.
Ezúttal a RayV adta be a derekát. A 2005-ben alapított cég HD videók élő megosztására koncentrált, elsősorban a mobilos piacra fókuszálva. A megállapodás részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra. Bár a Yahoo még csak néhány hónapja ugrott fejest a videós tartalomba, ezt az évet szinte teljesen az ilyen jellegű fejlesztéseknek rendelik alá.
A RayV technológiai hátterével ugrásszerűen fejlődik majd a Yahoo infrastruktúrája, a startup munkatársai hamarosan megkezdhetik a munkát a Yahoo Tel Aviv-i Kutatás és Fejlesztés részlegénél.Az üzlettel kapcsolatban már hónapokkal ezelőtt megkezdődtek a tárgyalások, a Yahoo-nak úgy látszik jól kidolgozott üzleti stratégiája van a videós tartalmat illetően.