A Dropbox felhasználói közül egyre többen jelentik, hogy kéretlen levelek árasztják el az egyedi postafiókjukat, amelyet a felhő-alapú tárhelyhez regisztráltak. Az eset már csak azért is igazán aggasztó, mert a Dropbox már tavaly is egy igen kényes biztonsági hiba áldozatává vált.
A felhasználók közül sokan jelezték, hogy olyan e-mail címre kapnak tömegével spamet, amelyet kizárólag a szolgáltatáshoz regisztráltak, és sehol máshol nem adnak meg. Általában a hamis Paypal üzenetekkel telik meg az emberek postaládája. Az elmúlt héten napról-napra emelkedett a panaszos felhasználók száma.
A Dropbox válasza az volt, hogy elképzelhető, hogy ez a 2012-es biztonsági baki újabb következménye, azonban elindították a vizsgálatot az ügyben. A vállalat nem hiszi, hogy újabb adatszivárgás állna a mostani spamáradat hátterében, azonban nem zárta ki arra hivatkozva, hogy a nagyobb cégeket - Facebook, Apple, Microsoft, stb. - sorra érték mostanában a sikeres támadások.