A Call of Duty alkotóinak új stúdiójában hosszú évek óta készül egy FPS, ami nemcsak a régóta áhított vérfrissítést hozza el a zsánerbe, de át is alakítja azt.
PC World Titanfall előrendelés!
Március 14-én érkezik meg hozzánk a Titanfall, aminek már a bétatesztje is milliókat győzött meg arról, hogy a Respawn Entertainment lövöldéjére bizony érdemes lesz odafigyelni. Majdnem egy teljes hétig tartott a próbakör, szerverek roskadtak össze a játékosok lelkesedése alatt - végre megmutatta magát a Titanfall.
A Call of Duty sorozatért felelős Infinity Wardból kivált fejlesztők az Electronic Arts-nál találták meg a számításukat, ahol végre megalkothatták azt a lövöldét, ami a CoD-nak már hosszú évek óta lennie kellene. A világ leghíresebb franchise-jánál gyűjtött tapasztalatból és rengeteg új ötletből született meg végül a Titanfall, ami egy eddig soha nem tapasztalt többjátékos élményt tesz le a játékosok elé.
A Titanfallnak nincs egyjátékos módja, a játék történetét a többjátékos kampányküldetések során ismerhetjük meg. A két szembenálló fél, az IMC és a Milicia egy futurisztikus világban harcol egymással, és a pörgős csatákat nem csak a jetpackjeik és modern fegyverzetük teszik izgalmassá, hanem az időközönként lehívható hatalmas mechek is. Innen a név: Titanfall.
A szokatlannak mondható 6v6-os felállás tökéletes egyensúlyt teremt az ütközetek alatt, de mesterséges intelligencia irányította katonák is vannak a pályákon, hogy mindig legyen kire lőni, és az FPS-ekben kevésbé jártas játékosok is úgy érezzék, hogy hozzátesznek a győzelemhez. A Titanfall játékmenete két könnyen elhatárolható, de egymást remekül kiegészítő részből áll; hihetetlenül mozgékony gyalogos pilótaként kezdünk, de megfelelő mennyiségű gyilkolás után lehívhatjuk a Titánunkat, ami abban a pillanatban átalakítja a játékmenetet. A falon futkosó, hatalmasakat ugró katona helyett egy lassabban mozgó gigantikus fémszörny pilótájaként a mozgékonyságot brutális tűzerőre cseréljük.
A Titanfall rengeteg pályával és játékmóddal érkezik, ami a modern multiplayer játékos minden igényét kielégíti. Akinek a Titánok harca tetszik a legjobban, az a Last Titan Standing játékmódban találja meg a számítását, a tradicionális Team Deathmatch szerű Attrition és a módosított Capture the Flag pedig a szokványosabb többjátékos-élmény szerelmeseinek lesz a kedvence. A pályák nemcsak részletgazdagok, de dizájnjuk remekül alkalmazkodik a játékmenetbeli újításokhoz, a többi piacon lévő lövöldétől eltérően a mapok vertikálisan is építkeznek, ezzel rákényszerítve a játékosokat, hogy máshogy gondolkodjanak, mint ahogy egy tradicionális többjátékos FPS-ben tennék
A Titanfall még rengeteg olyan újítást ígér, ami további taktikai mélységet ad hozzá a játékhoz. A kihívások teljesítésével elérhető egyszer használatos "burn cardok" olyan taktikai előnyökhöz juttathatják a játékost, ami akár meg is fordíthat egy-egy meccset. A többágú fejlődési rendszernek és a pilóták és titánok testreszabhatóságának köszönhetően pedig mindenki a maga játékstílusának megfelelő karaktereket hozhat létre.
További információért érdemes ellátogatni a GameStar Online oldalára, ahol rengeteg további érdekességet olvashattok a Titanfallról.