Sok olyan helyzet van, hogy egy jelszó már kevés. A Dropbox ezért bevezette az U2F-et, amely egy univerzális hitelesítési eljárás. Ennek hála USB-kulccsal, vagyis egy pendrive segítségével tudjuk magunkat azonosítani a bejelentkezéskor.
A fogyasztók körében igazából a kétlépcsős hitelesítés az elterjedt, vagyis amikor az okostelefonra kapunk egy plusz kódot a bejelentkezéshez.
Az U2F ettől sokkal kevésbé trendi, ugyanakkor lemerült telefon esetén is lehetővé teszi a belépést.
Nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy valaki megtippelje, ez a döntés nem annyira az átlagembereket célozta. A Dropbox folyamatosan próbál nagy cégekkel megállapodásokat kötni, az ilyen biztonsági extra pedig ehhez jó alap.
A Dropbox ugyan 100 000 vállalattal dolgozik együtt, a Google és a Microsoft nagy fenyegetést jelent rá, ugyanis hatalmas mennyiségű tárhelyet tudnak szolgálatba állítani rövid idő alatt.