A Reuters és az Ipsos 853 fiatalt kérdezett meg a 18 és 29 évesek közül arról, hogy mit gondolnak a Microsoftról. A válaszadók 50 százaléka szerint a szoftveróriás sokkal menőbb, mint egy vagy két évvel ezelőtt volt. A Twitter esetében ezt 47 százaléka válaszolt, a Facebooknál az emberek 42 százaléka gondolta így.
A Microsoft osztályzata biztató, hiszen ezt a faktort korábban mondhatni elveszítették a sokkal innovatívabb riválisok mellett. Még maga Bill Gates is azt mondta a héten, hogy nem elégedett a vállalattal az innovációk hiánya miatt, egyes területeken. A redmondiak új termékei ezen változtathatnak. A jelentés szerint a Microsoft népszerűségén a Surface tabletek, valamint az Xbox 360 és a Kinect együttese is sokat dobhat a következő hónapokban.
A legmenőbb márkának a megkérdezettek 70 százaléka a Google Androidját találta, míg a második helyre az Apple futott be, 60 százalékkal. A népszerűség azonban nem jelent egyet az eladásokkal, ezért bár a Microsoft mindenképpen előre halad az utóbbi időben, az csak később derülhet ki, hogy ez a vásárlók számában mit jelent majd.